i brist på annat

Favoritcafé: kafe kaka, sylvia
Favorittidning: vice magazine,dazed digital
Bästa saken som händer i vinter: london såklart!
Favoritplagg i garderoben just nu: min nya monki jacka
Längd: 162 typ
Vanligaste färgen på mina kläder: svart,svart, och lite grått o vitt
I höst kommer jag att gå klädd i: stickat,transparent,leggings,pälskrage osv
Men absolut inte i:
Mig själv med tre ord: rastlös, tjurskalle och intelligent
Jag tränar: sällan nu för tiden har jag varit så opepp
Höger- eller vänsterhänt: höger.
Humör just nu: seg
Är det nåt du absolut inte äter: hm grisfötter och tunga, farmor gillar att bjuda på sånt.
Kläder just nu: "gråa leggings och hultsfred t-shirt
Vad sa du senast: buenas noches (god natt)
Fisk eller badkruka: badkruka
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: slösare helt klart,gillar att "leva" livet
Har du några homosexuella vänner: ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: nej det tror jag inte
Hur många barn vill du ha när du blir stor: räcker med 1-2 barn.
Vad ska barnet/barnen heta? claudia! saga, gabriel osv
Bio eller promenad: promenad!
Är du kittlig: hihihi
Rädd för insekter? jaaaa, blir äcklad av flugor, silverfiskar aaaaaaah
Största svaghet: självdisciplin, negativitet,känslig
Det här är jag bra på: rita, debattera det har jag fått höra av andra.
Bästa bok? "badrumsmusik" med bukowski, "att förstå makten" noam chomsky osv.
Chips, morötter eller godis? goooodis
Pizza eller hamburgare? pizzza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? skulle vilja tatuera mig men har inte hittat rätt motiv än, piercing har jag.
Stökigt eller välstädat? stökigt
Gillar du att sjunga? haha nej, sjunger väldigt sällan faktiskt.
Anser du att du är stark? ja faktiskt, lite övre medel har jag märkt.
Använder du knark? nej tyvärr
Kaffe, te eller inget? kaffe och mer kaffe, te är också chill
Har du en besatthet? ne det tror jag inte, men musik är livsviktigt
Vem är din bästa vän? har många bra vänner tack o lov men jenny har jag känt längst.
Civilstånd: singel, kom o ta mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback