uppsala3


vi fikade på ett jättemysig fikaställe. jag åt rabarberpaj med vaniljsås.här är syrran. jag åkte till uppsala för att besöka min syster som numera pluggar biokemi i uppsala universitet. jag är stolt över henne :)
vi gick runt stan för det mesta. uhär var vi på en inredningsbutik som sålde föremål från olika designers, fanns rätt många fina prydnadssaker.
ringar
dem sålde en del jan stenmark prylar.
nästa dag gick vi till skolan och checkade läget. uppsala universitet har olika hus, vi var på den biomedicinska delen.
maria står framför en stor dna molekyl.
maria bredvid skelator. längst korridoren fanns det en mini skelett utställning
kranium
en riktig foster skelett.fostret var kanske 4 månader.
skelett från en orangutang?
efter skolan så gick vi på stan.
vi besökte domkyrkan och tände några ljus. jag knappade några bilder. jävla kamera som suger pung.
på flogsta delar man kök med andra studenter. här var en jävla disk alltså.
i söndags gick vi på stan med mariam.
vi hitta en rolig knullbok på nån affär. samling av erotiska bilder.
snygg stjärt
vi åt på buffe, det här är min tallrik. this is why you are fat :)
tog bussen idag runt 10 tiden och kom hem till etuna kl 15.00,
vi stannade till i sthlm så jag passade på att fönstershoppa lite. fanns så jävla mycket fint :(
otvättat o skabbigt hår yeah :D
jag gillar min tröja :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som om du har haft kul! Men en fråga: vart är alla festbilder!? :P

Postat av: claudia

hahah vi festa inte.

2009-11-09 @ 19:36:46
URL: http://fimpen.blogg.se/
Postat av: Daniel

Den där Reinfeldt trsan skulle man ha på dasse.Där passar han bäst.. Röv fejset,fast Maud kan få hänga med hon med.

2009-11-10 @ 11:40:55
Postat av: claudia

hahaha klockrent daniel.

2009-11-11 @ 02:05:49
URL: http://fimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback