söndag kväll

jag vill skriva nått smart här på bloggen men lider av idétorka. tror inte jag hinner åka till västerås, stressig dag o så.

idag bokade vi alla fall vårt vandrarhem och jag längtar till den 28 november. för tillfället så händer inte så mycket här i sketna e-town. jag ser inte bara london resa som en resa utan som ett sätt att öppna nya dörrar och inspirera mig. who knows london är kanske det rätta stället att studera. jag är så trött på mig själv som inte vågar något. nån gång skulle jag vilja vara med på ett sånt program som MADE och bevisa för alla att jag är ingen lat fegis. jag klagar så mycket på eskilstuna och grubblar oftast om olika projekt som jag skulle vilja förverkliga men stannar alltid i samma mönster. främsta orsaken är förmodlingen mitt dålig självförtroende. typ vadårå ska claudia studera och faktiskt bli framgångsrik inom kultur det är ju ömöjligt så tänker jag oftast.

in this world-moby
in my heart-moby
merry blues-manu chao

sweet 69-babes in toyland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback