finne i stjärten

efter ha försökt att somna i en timme och misslyckats så bestämde jag mig för att sitta här istället. när jag ligger vaken i sängen så kan jag inte sluta grubbla på allt skit. jag planera ut hur jag ska spy ut allt skit in i minsta detalj. det mest frustererande är att jag är för feg och vågar aldrig göra det.

det som alltid lockar mig med utlandsstudier är inte så mycket landet i sig men känslan av att kunna säga FUCK YOU och åt helvete med allt sketna bajs sverige. enkelt sätt att fly från sina problem i hopp om att söka lycka i ett annat land.detta är nog fel anledning att studera utomlands. men jag bibehåller att i denna ålder jag befinner mig i just nu är sämst.så jävla mycket grubbel, förvirring, misslyckande. detta betyder inte att jag vill bli äldre, vuxnare så att säga. finns ju inget värre än en barn älskande-volvo-villa-kultur hatande tjej. nej tänker fan vara en sån där typ som hänger på kafeer förhoppningsvis med en annan vuxen dvärg som vägrar att växa upp. slutsatsen är att det spelar ingen roll vilken ålderkategori du än tillhör så kommer denna jordeliv alltid vara en finne i stjärten.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du verkar inte alls varaq glad.Trode du var det i går nu när du ska börja plugga.. Tråkigt.

Grubbel det är det massa av särskillt när man slutat skolan.Jag vet.

2009-09-18 @ 10:08:44
Postat av: claudia

jo det är mycket grubbel efter skolan.alltså jag är glad över att börja skolan.grubblar mest om livet i sig och hur mycket krav man har på sig.

Postat av: Daniel

Känner igen det.Det försvinner lite om man får nått att göra men det försvinner aldrig helt.Det är just kraven som gör det så värdelöst att åldras över 20.

Särskillt när man inte hänger med i hjärnan själv.

2009-09-18 @ 21:54:34
Postat av: claudia

precis sysselsätter man sig självg så är det lättare att hantera det...varför ska dessa krav vara legitima? det tycker inte jag.

2009-09-19 @ 01:22:18
URL: http://fimpen.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ja så är det.vet inte varför det är så men i bland känner man sig liteutanför andra,iaf gäller det då mig.

2009-09-19 @ 13:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback