träning

imorgon ska jag träna tillsammans med mauri på ask. ska försöka träna tre gånger i veckan och börja gå till stan istället för att ta cykel.

det här har jag ätit idag

frukost:två rostade bröd med tre kopp kaffe
lunch:spagetti med kyckling
på stan: daimglass
middag:kinesisk mat rester
mellanmål:aprikoskräm med mjölk
kvällen: tre stora bitar knäckebröd
natt: glass med en massa chokladsås.

lägg till flera koppar te och kaffe om dagen.crap ingen sallad alltså.

igår natt vid två tiden åt jag kinesisk mat, friterad kyckling o ris! haha.



oj 21 unika läsare, vem fan vill läsa min blogg?


Kommentarer
Postat av: Daniel

Lugn det är bara jag som loggar in från 20 olika datorer vet du..

2009-09-08 @ 16:48:25
Postat av: claudia

hahaha creepy :P

Postat av: Daniel

Tja vem har sagt att jag e normal.

2009-09-09 @ 21:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback