A subject for a great poet would be God's boredom after the seventh day of creation.



vi kommer bland annat läsa om den här gubben Nietzsche

igår så var det sista dagen att välja kurs inför hösterminen. jag satt och velade i flera dagar och visste fan inte vad jag ville läsa. var till och med beredd att byta program. den största orsaken är för att jag tycker att vi läser för lite ekonomi. "konst,kultur och ekonomi" programmet i södertörns högskola verkade mycket lovande men sthlm har en så otrolig brist på bostäder. det tar ungefär 240 dagar att få en ynka studentrum i stockholm helt sinnessjukt. så nu har jag istället bytt plan och tänker läsa in några ekonomi kurser efter jag är färdigutbildad.

men nu har jag ialf bestämt mig. det blir estetik till hösterminen, med andra ord konstfilosofi. hoppas det blir intressant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback