MIN NYA FAVORIT LÅT


Creedence Clearwater Revival: Bad Moon Rising


 

hepp hepp vad ska jag säga om uppsala? det är väldigt fint här och klassen verkar skön. satt och snackade med aleksi ikväll på facebook. vi håller på o styr upp en pubrunda på tisdag så jag hoppas att flera kommer o joinar:) programmet känns jävligt slapp om jag ska vara ärlig. vi har liksom hemtentamen mellan den 22 februari till 1 mars oj oj. trots det så vill jag gärna att min bok kommer snart så jag kan sitta och plugga.

i eftermiddags träffade jag bianca och fikade men det slutade med att jag stack hem till henne och färgade håret. blev lite av en impulsgrej.

 

min födelsedag börjar närma sig och jag märker att jag och min pappa pratar inte samma språk. han trodde jag skulle åka den här helgen men jag hade redan sagt till alla att jag skulle åka nästa helg. jaja! får se hur det ter sig. 20 bast och dem flesta börjar mogna till. en del ska plugga spanska i spanien. en annan vill tågluffa i italien och en vill köpa en bostadsrätt. fan vad läskigt det här börjar bli haha! ni får inte börja skaffa barn och gifta er för då blir jag ledsen :(

puss



 

god nattt

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback