plugg plugg



imorgon ska jag plugga stenhårt! överdosera i kaffe och energidryck banne mig. nu ska jag fan skriva poesi så thomas hård blir glad. måste banta också orkar fan inte längre. alltså magen är i vägen hela tiden. i alla fall när jag sätter mig ned då ser jag ut som gubben i bilden, inte okej.känner mig inte attraktiv längre.plattmage och större bröst vore något. vet inte vart jag ska börja? känner mig så omotiverad just nu :(


helvete är så sugen på att leva loppan,shoppa åka till mallorca och bli kalasfull ja ni fattar bort från rutinerna och snödrivorna. den 3 mars är det i alla fall tentafest!

skaffade en blogg på blogspot men det sög typ. gick inte att ha stora bilder. så jag stannar nog här i min gamla blogg som jag har haft sen jag var 17 år (vågar inte ens läsa mina gamla inlägg så jävla pinsamma hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback