235

Lovar du att vara ärlig? yes
Du heter: claudia rivera carcamo
Smeknamn: clåd,claudita
Låt som när du är ledsen sörjer till: typ the smiths,morrissey låtar och bright eyes
Beroende av: cigg och kaffe det är mums
Vad tror folk om dig: ingen aning
Stämmer det:vete fan antaglingen så har dem fel.
Vad får du oftast komplimanger för: hmmm fått höra att jag har fint hår och att jag är smart :)gulligt
Vad säger du för att imponera på någon: kan inte skriva det här ;) säger hej?  visar intresse för samtalsämnet, kroppspråk är viktigt tycker jag.
Hur imponerar man på dig: säger nått smart och är skitrolig..skrattar åt mina skämt det är ett plus.
Brukar du skratta för dig själv: ja ibland hihi
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: hej vaken? kom hem nyss
Var bor du: jag bor i uppsala yo, i flogsta studentområde.
Trivs du där: ja ganska bra!
Äger du några converse: nepp har ett par som är fake
Brukar du bli för full: jo händer ganska ofta

Är du allergisk mot något: ja mot torrbollar
Hur svarar du i mobilen: hallå
Antal timmar sömn inatt: kanske 8 timmar?
Brukar du komma i tid: hehe ja nu när jag har börjat universitetet så har jag skärpt mig
När mår du bra: när jag är med vänner eller lyssnar på en jättebra skiva.
När blev du fotad senast: idag mohaha
Hur känner du dig nu: det är bra..känner mig väldigt pigg
Vanligaste färg på dina kläder: svart och svart
Vad tycker du om fötter: äckligt...vidrigt
Vad saknar du: mina vänner och familj
Hade du en bra kväll igår: i början var det tråkigt men sen blev det skitkul.
Favorit dryck på morgonen: kaffe
Rakar du benen:
ja men det är fett tråkigt helt ärligt
När brukar du oftast gå och lägga dig:för sent
Är du blyg: jaa det tycker jag, när jag träffar helt nya människor så kan jag vara ganska reserverad.
Sysslar du med någon idrott: nej men det ska jag ändra på
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Har du spytt offentligt: ja mehe
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: runka och titta på nakna män i omklädningsrummet
Är du nöjd med ditt liv: känns bättre nu när jag har börjat plugga men längtar efter kärlek o intimitet
Är du bortskämd: njaa lite bortskämd är jag väl
Vad gör du i morgon: ska klippa håret yeaaah!!! tvätta kläder
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: jag vet inte??
Vad längtar du till: våren och sommaren! åka till etuna och uteservering.
Har du bra vänner och äkta vänskap: jaa tack o lov
Vad använder du för schampo: olika
Hur gammal är du:
19 år (snart 20 år pffff)
Tycker du om någon just nu: jaa
Gröna eller röda äpplen: gröna
Gillar du golf: nej
Vilken tid gick du upp idag: vid nio
Har du sovit i din egen säng inatt: nej sov på en madrass
Har du strumpor på dig nu: nej har tofflor på mig, mkt skönare
Är det okej att gråta: självklart
När grät du senast: för en stund sen. tittade på en ganska deppig film.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: åka till new york! köpa massa kläder
Bär du glasögon eller linser: nope
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej
Har du piercing: japp
Vill du gifta dig: nej
Vill du ha barn: nej
Solar du ofta: nej
Är du bra på att laga mat: när jag har viljan så lagar jag god käk annars skiter jag i det och äter korv med ris.
Är du flygrädd: nej
Hur vig är du: nej inte alls vig.
Är du musikalisk: nej inte alls haha
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: magnum maya mmmmmmmm
Tror du på ett liv efter döden? ja jag vill tro på det.
Tycker du om sushi? nej det är väl helt okej.åt det idag för första gången!
Vad äter du helst när du ser på film: panpizza eller godis
Har du tandläkarskräck? jaa lite faktiskt. det är obehagligt
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll dah?
Vilken ögonfärg har du: bruna
Har du någon gång gråtit dig till sömns: ja
Biter du på naglarna: nej nej
Hur ofta tränar/motionerar du:
händer mkt sällan nu för tiden men ska börja träna igen
Senaste låt du hörde: david guetta feat akon-sexy bitch

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback