????????


hade hetsig diskussion med två killar i min korridor om kvinnofrågor men inte fan visste jag att dem var så jävla dumma i huvet. de argumenterade att män har högre intelligens och är fysiskt överlägsna kvinnor och det var på grund av detta som män har makten i världen. kvinnor diskrimineras inte utan det handlar snarare om att kvinnor inte tar för sig nog osv. jag ville nog dö en martyrdöd och och typ slå ihjäl dem just i den stunden. det var så svårt att fatta att dessa akedemiska snubbar kunde ha sån sjuk kvinnosyn. jag argumentera emot men det var helt hopplöst. jag ville bryta ihop. alla som känner mig vet hur arg jag blir när jag  diskuterar. jag var nära på att slå igen dörren och därmed förlora allt hopp för mänskligheten. jag ville förebereda mig för krig och be alla min systrar att gå med i min korståg mot såna här svin. dem förstod att jag var arg. "claudia ta det lugnt vi diskuterar bara men jag håller fast vid att män är överlägsna" hepp jag dog lite och jag är fortfarande förbannad.

i och för sig så snackade dem också att de enbart skulle gifta sig med en tjej som är oskuld. de hade visserligen varit tillsammans med tjejer som inte var oskulder men att de aldrig skulle tänka sig att gifta sig med dem. ni fattar vilka sorts killar det är liksom. jag kände mig som den största horan (stolt hora rättare sagt)  förstå mig rätt det här är inga onda killar. jag brukar titta på film med dem men inte fan visste jag att de delade talibanernas kvinnosyn.


jävla svin.

//feministen

Kommentarer
Postat av: Daniel

ELLER så sa det så till dig enbart för att det vet att du tar åt dig och vet att du tycker så. Du vet det är roligare att retas med någon som blir ap förbannad än med någon som inget säger. Förmodligen tyckte det nog inte så som de sa till dig.Är min teori iaf.

2010-03-26 @ 20:11:46
Postat av: Daniel

ELLER så sa det så till dig enbart för att det vet att du tar åt dig och vet att du tycker så. Du vet det är roligare att retas med någon som blir ap förbannad än med någon som inget säger. Förmodligen tyckte det nog inte så som de sa till dig.Är min teori iaf.

2010-03-26 @ 20:12:49
Postat av: claudia

ja kanske det. ingen aning faktiskt men de var helt seriösa jag lovar....dock gillar dem att reta mig för att jag är feminist.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback