min klass




vi hade rätt kul ibland!

mitt sommarlov har börjat kanske inte rent tekniskt men just nu pågår min hemtenta period så jag har inga fler föreläsning.

ska bli rätt skönt att slippa den här klassen. folk är verklig jävligt pk torra svensson allihopa. dock maskerar dem sig  jävligt bra med sin hippa indiestil aka hipsters. haha okej nu låter jag jättedum men det är inte bara jag som tycker så finns ett par styckna som kan backa upp mig. vill dock poängtera att de inte alls var dumma mot mig och de är trevliga men rent personlighetsmässigt så klickar vi inte.

kunde aldrig vara mig själv med dem kände mig tråkig o missanpassad i början men förstod rätt snabbt att det är inte mig det är fel på det är dem. så hej svejs klassen!

vill dock stanna i uppsala ett tag till, det är en fin stad.


ne nu ska jag röka en fag. hej sålänge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback