problem?


Kommentarer
Postat av: Daniel

Fan Claudia! nu får du fan svara.Vad har jag gjort dig? Du vägrar Svara i telefon och på mail och även här. Vi knulla en jävla massa den där kvällen. Jag vill fan veta vad som är fel. Tycker ju om dig.vill vara din vän. Allt annat känns skit. Svara mig nu,jag blir galen... Va fan,du känner mig bättre än någon annan... Saknar dig ju! Ja behöver dig,jag är sjuk... Snälla hjälp till lite nu :-(

Svar: Hej daniel. är du verkligen sjuk? hur är allt med dig? visst vi kan vara vänner men det du gjorde mot mig tidigare är fucked up. du visste att jag tyckte om dig mer än vän men du är förlåten. gått många år nu och mitt liv har förändrats totalt. mycket har hänt. hur är allt. ha det bra.
Claudia

2012-10-07 @ 02:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback